A DEPUTACIÓN CONCEDEULLE 32.662,05 EUROS AO CONCELLO DA LAMA PARA FINANCIAR A MELLORA DA EFICIENCIA ENERXÉTICA DA FACHADA TRASEIRA DO PAVILLÓN MUNICIPAL

A Deputación Provincial de Pontevedra concedeulle ao Concello da Lama a cantidade de 32.662,05 € con destino ao financiamento do investimento “MELLORA DA EFICIENCIA ENERXÉTICA DA FACHADA TRASEIRA DO PAVILLÓN MUNICIPAL DA LAMA” ao abeiro do Plan Extraordinario de Infraestruturas Deportivas, cun orzamento polo mesmo importe.

O espazo no que se actúa está formado por unha edificación en planta de 1063 m2 destinada a polideportivo municipal. O Concello de A Lama, en aras de mellorar a eficiencia enerxética do polideportivo instalou una fachada ventilada adosada á fachada posterior do citado polideportivo.

As instalacións existentes do polideportivo municipal carecían das esixencias mínimas de eficiencia energética na parede posterior do citado polideportivo municipal polo que se optou por adoptar como solución técnica para a mellora da eficiencia enerxética do polideportivo instalar unha fachada ventilada adosada a fachada posterior do polideportivo.

Dita fachada está formada por:

• Pilares de 80x80x3 mm adosados a fachada e anclados con placas de anclaje de 200x200x10 mm.

• Instalación de Panel sandwich de 30 mm de espesor en doda a fachada.

• Remates de panel sandwich ca fachada existente.

Ditas obras contemplan a instalación do aislamiento exterior das seguintes características:

La solución de muro exterior es R3+C1.

Bloque hormigón de 40x20x20cm hidrofugo (existente) + camara ventilada 8 cm+ panel sándwich 3cm.

Bloque hormigón 40x20x20cm hidrofugo.

Fachada ventilada: 80 mm de espesor.

Panel sándwich de doble cara metálica, y alma aislante de poliuretano, de espesor 30mm.

– Transmitancia térmica 0,042 W/m2·k

– No hidrófilo.

– Absorción de agua Kg/m2 < 0,7.

– Resistencia a la difusión de vapor de agua del revestimiento de papel Kraft: 80

m2·h·Pa/mg

– Estabilidad dimensional, < 5%