AXUDAS PARA O FOMENTO DA NATALIDADE E O EMPADROAMENTO 2024 NO CONCELLO DA LAMA

De conformidade co previsto nos artigos 17.3.b e 20.8.a de a Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeneral de Subvencións, publícase o extracto da convocatoria cuxo texto completo pode consultarse na Base de Datos Nacional de Subvencións (https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/ge/es/convocatoria/779317).

EXTRACTO DA CONVOCATORIA

Extracto da resolución de Alcaldía núm. 2024-0570, do día 26/06/2024, pola que se convocan subvencións en materia de AXUDAS PARA O FOMENTO DA NATALIDADE E O EMPADROAMENTO para o ano 2024, polo procedemento de concorrencia competitiva.

BENEFICIARIOS

Serán beneficiarios da subvención os proxenitores e adoptantes de menores con residencia fixada no concello da Lama, no que debe estar empadroado con 12 meses de antelación ininterrompidos, como mínimo, ao feito que motiva a petición da axuda.
Ademais, para poder obter a condición de beneficiarios, un dos dous proxenitores deberá cumprir os deberes que se recollen na presente Convocatoria.

A subvención ten por finalidade o fomento da natalidade e o empadroamento no concello. O importe da subvención non poderá superar os 1.000,00 euros por fillo nado ou adoptado no período correspondente entre o 01/01/2023 ao 31/12/2023. No caso de partos múltiples, terase dereito a obter un 40% adicional por un segundo, e un 20% por seguintes fillos.

Las ayudas se repartirán un 50% en el año de la concesión de la subvención y el 50% restante en el año siguiente.

MÁIS INFORMACIÓN: