A afluencia de cativos convertiu nun éxito a «Festa Infantil» organizada polo Concello con motivo do «Verán Cultural 2022»

Os máis pequenos da casa convertéronse nos protagonistas da Festa Infantil organizada polo Concello da Lama na Alameda dentro do “Verán Cultural”. Os nenos e nenas do municipio, e tamén moitos outros visitantes, pasaron unha xornada divertida e de xogos con inchables xigantes, un touro mecánico e a Festa dá Escuma que serviu de colofón a unha infinidade de actividades.

A actividade estivo en todo momento supervisada por monitores que organizaban aos nenos para poder subirse aos distintos inchables con total seguridade para maior goce dos mozos e tranquilidade dos numerosos pais que se deron cita na Alameda da Lama.

Os nenos brincaron nos distintos aparellos e xogos instalados ata as sete e media da tarde, hora á que comezou a Festa da Escuma que asolagou de cor branca o empedrado da Alameda da Lama onde os nenos ían desaparecendo engulidos pola escuma que manaba dun canón especialmente preparado para a diversión.

MÁIS INCHABLES E ATRACCIÓNS PARA OS CATIVOS

O alcalde da Lama, Jorge Canda, que estivo en todo momento presente no evento co fin de velar polo correcto desenvolvemento da actividade, valorou moi positivamente a participación dos nenos e sinalou que é unha constante no goberno municipal a súa preocupación porque no “Verán Cultural” existan actividades especificamente dedicada ao goce dos máis pequenos da casa. “Este ano aumentamos os xogos que tiñamos noutras ocasións e para mitigar as altas temperaturas eliximos inchables con piscina de auga, aínda así si o ano que vén segue esta calor haberá que buscar fórmulas que refresquen a Alameda como a instalación de chafarises estratéxicamente colocados para favorecer que a xente poida combatir as altas temperaturas. Tamén temos que ver dalgunha atracción para os máis cativiños que merecen unha atención especial”, dixo o alcalde Jorge Canda.