Os cativos do municipio gozaron do Entroido Infantil coa animación do grupo teatral musical «Os Ilusionistas»

Os cativos da Lama gozaron dunha tarde de entroido coa animación musical do grupo “Os Ilusionistas” que amenizaron a festa tradicional lamense para as numerosas familias que se achegaron ata a carpa instalada polo Concello na Alameda para este evento.

Ademais de cantar e bailar numerosas cancións de todos coñecidas, os grupo “Os Ilusionistas” animou aos cativos a subir ao escenario e participar activamente dun entroido moi divertido.

O alcalde da Lama, Jorge Canda, e o concelleiro de Cultura e Deportes, Daniel Vidal supervisaron en todo momento a organización do evento que resultou moi satisfactorio para as numerosas familias que se deron cita na Alameda para “recuperar” a ledica e o colorido do entroido.

Entre os que disfrutaron do entroido se atopaba tamén o tenente alcalde David Carrera, que acudiu ao evento co seu fillo recén nado, Martín, que tamén estivo disfrazado para a ocasión.

A festa na Lama continuou coas Murgas, o baile de disfraces a cargo do dúo Prisma e unha gran chocolatada con churros gratuíta ofrecida a tódolos asistentes polo Concello.